☻ ♥☻
/█./█
.||. .||.
خدایا امشب خیلی خسته ام…

فردا صبح بیدارم نکن….

   

سه شنبه شب. . . . . . .
دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 6:15 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )
سه شب نشستم سریال مردگان متحرك دیدم حالا دیگه ول نمیكنن هرشب میان تو خوابم میخوان گاز بگیرن 




:: موضوعات مرتبط: طنز، اعترافات