☻ ♥☻
/█./█
.||. .||.
خدایا امشب خیلی خسته ام…

فردا صبح بیدارم نکن….

   

حسی که . . . . . . .
دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 6:17 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )
حسی که تو خوردن آب وسط خوردن شام یا ناهار هست 
تو خوردنش بعد 100 متر دویدن نیست!!!



:: موضوعات مرتبط: اعترافات
سه شنبه شب. . . . . . .
دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 6:15 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )
سه شب نشستم سریال مردگان متحرك دیدم حالا دیگه ول نمیكنن هرشب میان تو خوابم میخوان گاز بگیرن 




:: موضوعات مرتبط: طنز، اعترافات
اغا مسواک رو ساختن. . . . . .
دوشنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۲ ساعت 6:14 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )
اغا مسواک رو ساختن برای اینکه شبا که میخوای بزنی به مسواک زل بزنی وبگی بیخی بابا فردا میزنم



:: موضوعات مرتبط: پسرا، دخترا، طنز، اعترافات
با بابام داشتیم. . . . . . .
چهارشنبه دوازدهم تیر ۱۳۹۲ ساعت 15:6 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )
با بابام داشتیم خبر سیاسی گوش میدادیم یدفه منو جو گرفت,نشستم دو ساعت مسایل سیاسی روز رو برا بابام توضیح دادم.

بعدش به بابام گفتم نظر تو در مورد سیاست چیه؟؟؟
یه دفه بابام کمربندو در آورد و تو حیاط گذاشت دنبالم و هی میگفت :بگو غلط کردم زود بگو غلط کردم...........
اصلا آزادی بیان تو خونه ما موج میزنه/// 


:: موضوعات مرتبط: پسرا، دخترا، اعترافات