☻ ♥☻
/█./█
.||. .||.
خدایا امشب خیلی خسته ام…

فردا صبح بیدارم نکن….

   

دلش میخواهد. . . . .
چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 13:24 | نوشته ‌شده به دست امیرحسین | ( )

تنهایی است دیگر

.

.

.

.

.

.

.

دلش میخواهد همیشه با هم باشیم